Végső szív egészsége


Jóga A jóga nidra, vagy jógikus alvás egy vezetett meditáció, amely a testet a mély relaxáció állapotába helyezi.

alacsony vérnyomás kezelese

A Yoga Nidra jótékony hatásai kiterjedtek mind az elme, mind a test számára. A tanár a holttest pózban fekve kezdi, és a testet és az elmét egy nyugodt állapotba vezeti, amely az alvás határán helyezkedik el, miközben tudatos marad.

Ez egy helyreállító állapot, amely lehetővé teszi a gyógyulást, és elősegíti az általános jó közérzetet. A jógikus alvás mögött tudomány áll. Lelassítja az agyhullámokat, ami segít a mélyebb tudatállapotba kerülni.

STARLIFE - Cordyceps Star

A Minnesotai Egyetem kutatói szerint idővel és rendszeres gyakorlással a jóga nidrát gyakorlók megtanulják elérni "a legmélyebb, nem-REM delta hullámú alvást, miközben fenntartják a tudatosságot mind belsőleg, mind a környezetükre vonatkozóan". A jóga nidrának számos előnye van, és minél többet gyakoroljuk, annál több javulás következik be az életünkben. Fokozott neuroplaszticitás A jóga Nidra segíthet a neuroplaszticitás erejének kihasználásában a jóga Nidra segítségével.

Amikor valaki a sankalpára vagy a szándékára irányítja végső szív egészsége fókuszt és a figyelmét, magas vérnyomás született az agy aktivitását és fizikai szerkezetét.

magas vérnyomás nyaki torna

Javított szívfrekvencia-variabilitás HRV A HRV a szív egészségének és a vegetatív és paraszimpatikus idegrendszer egyensúlyának fontos mérőszáma.

Markil és mások kutatása kimutatta, hogy a Yoga Nidra önmagában javítja a HRV-t a testtartások fizikai gyakorlása nélkül. Javított gondolkodási minták és csökkentett stressz Nem minden stressz rossz.

GyГіgytorna-SzГ­vtorna

Az egészséges stressz bizonyos szintje elgondolkodtató és motiváló lehet. A túl sok stressz azonban elkerülhetetlenül elhomályosítja az elmét, és fizikai és mentális károkat okoz.

ázsiai szív kórházi állapotfelmérés

Ez általában hibás gondolkodási mintákból ered. Ez alatt olyan mélyen gyökerező gondolkodásmódot értünk, amely stresszes, aggasztó vagy nyugtalanító következtetésekhez vezet.

A hibás gondolkodási minták gyakran irracionális feltételezéseken és meg nem támadott felfogásokon alapulnak. Ezek felnőttkorunkra mélyen berögzülnek, és ezért kihívást jelenthet megváltoztatni őket.

Még ajánljuk

Mivel ezek a feltételezések és felfogások olyan mélyen és tudattalanul rögzültek, logikus, hogy tudatalatti állapotra van szükség ahhoz, hogy hozzáférjünk és helyrehozzuk őket. A jóga Nidra a meditáció mély állapota, amely lehetővé teszi ezt. A folyamat lehetővé teszi, hogy egy teljesen új végső szív egészsége férj hozzá a gondolkodási mintáidhoz.

Ahelyett, hogy teljesen elmerülnél a gondolataidban és azonosulnál az érzelmeiddel, távolról figyelheted őket. Ez viszont sokkal könnyebben kezelhetővé teszi őket.

magas vérnyomás vagy vd hogyan lehet megkülönböztetni

A Yoga Nidra mély meditatív állapotán keresztül lehetőséged van arra, hogy javítsd a gondolataiddal való kapcsolatodat, ezáltal csökkentve az általános stresszt, és nagyobb relaxációt biztosítva ébrenléti állapotodban. Fokozott kognitív teljesítmény A Yoga Nidra által támogatott fokozott kognitív funkcióknak sok köze van ahhoz a térhez, amelyet a stressz csökkentése biztosít az agyban.

Amikor a stressz és a szorongás érzései elárasztják az elmét, az elmének kevés helye van ahhoz, hogy jól teljesítsen az adott feladatokban.

Az elme azonban kontrollálatlanabb és szabadabb, hogy kevesebb stresszel jól teljesítsen.

A dobogó szív

A Yoga Nidra rendszeres gyakorlói úgy találják, hogy a gyakorlat javítja a memóriájukat, segít megelőzni a kognitív hanyatlást, és fokozza a koncentrált figyelmet. A jóga nidra beavatkozásával javult a verbális, a figyelem és az önszabályozó teljesítmény.

Javuló önbecsülés és önbizalom Az alacsony önbecsülés és az önbizalom köztudottan javul a rendszeres jóga nidra gyakorlással. Ez a megállapítás nagyrészt két törökországi egyetem nemrégiben készült tanulmányából származik.

A kutatás a jóga Nidra hatását vizsgálta égési sérült betegek önbecsülésére és testképére.

Felsős - Biológia / Földrajz / Történelem: A szív és a keringési rendszer (ruha-ruhak.huály)

Az eredmények szerint magas vérnyomás álmosság jógagyakorlás jelentősen növeli az önbecsülést és javítja az égési sérült betegek testképét [ Jobb alvás és kifinomult fizikai egészség Bár a jóga nidra gyakorlása stresszkezelésre is használható, sok gyakorló használja alvásra is.

A rendszeres gyakorlás javítja az alvási rutint, mivel könnyebbé teszi végső szív egészsége elalvást és az éjszakai alvást.

Beteljesülhet az emberiség ezeréves álma: egy proteinnek hála testedzés nélkül is edzhető a szív

Ironikus módon a jóga nidra végső szív egészsége egyik fő kihívása, hogy ne aludjunk el a kezelés alatt, bár ez gyakori és végső soron jóindulatú esemény. A rendszeres Yoga Nidra ülésekből származó jobb alvás valódi előnye abban rejlik, hogy a gyakorlat képes teljesen ellazítani és megnyugtatni a testet és az elmét, miközben az alvás határán van.

strauss szív és egészség Kanada

A test relaxációs válaszreakciójának kiváltásával a jóga nidra segíthet az alvászavarok kezelésében, beleértve a krónikus álmatlanságot is, mivel segíti a gyakorlókat abban, hogy éjszaka mély alvást érjenek el. Emellett a kutatások szerint egy rövid, harminc-negyvenöt perces Yoga Nidra ülés akár négy óra alvással is egyenértékű lehet. Ez azt bizonyítja, hogy ez a mély relaxációs állapot segíthet abban, hogy hatékonyan végezve jól kipihentnek érezzük magunkat. Ha javul az alvás, számos kapcsolódó egészségügyi probléma is javul.

Javított ébredési tudatosság A jóga Nidra köztudottan fokozza az éber életben is érvényesülő tudatosságot.

Magas vérnyomás

Ez elsősorban a fókusz, a koncentráció és a test tudatosításának javulásának köszönhető. Természetesen ez azt jelenti, hogy a napi tudatosság gyakorlásának tudományosan újra és újra bizonyított előnyei kiterjednek a Yoga Nidra által nyújtott előnyökre is. Általános stresszcsökkentés.