Szívegészségügyi gyakorlatok


Ha kevés az ideje, vagy nincs pénze edzőterembe járni, akkor kiváló lehetőség lehet a kardió gyakorlatok elvégzése otthon. Ezek a kardió gyakorlatok nem igényelnek díszes felszerelést, és a nap bármely szakában elvégezhetők, otthonában. Kardio gyakorlatok elvégzése otthon A kardió gyakorlatok jelentős előnyökkel járnak a szervezet számára, beleértve a szív egészségének javítását, az állóképesség növelését és a krónikus betegségek kockázatának csökkentését.

Intenzív edzésprogram

A szakértők által itt közzétett jelentés szerint John Szívegészségügyi gyakorlatok orvostudomány, Napi 30 perc szívdobogós kardió edzés, legalább heti 5 alkalommal, ideális cél az egészség megőrzéséhez. Ha a szabadban élvezi ahelyett, hogy edzőteremben dolgozna, könnyen elégetheti a zsírt és kalóriát égető gyaloglás, úszás vagy kerékpározás kombinálásával az alábbi gyakorlatokkal.

alacsony vernyomas okai normál vérnyomás érték felnőtteknél

A legjobb kardió gyakorlatok otthon Az otthoni legjobb kardiógyakorlatok a kocogás a helyükön, a szívegészségügyi gyakorlatok térdek, az ugróemelők, a guggoló ugrások, a hegymászók és az ugrókötél használata. Kocogás a helyén Az izmok melegítésének legjobb módja a helyben való kocogás. Kezdje lassan úgy, hogy felváltva emelje fel jobb és bal lábát egy centiméterrel a talajtól. Használja a karjait mozgatásával kocogás közben.

Kerülje a szaggatott mozdulatokat.

Élelmiszerek, amelyek előnyösek a szív számára

Amint a test felmelegszik, növelheti sebességét. A heti 60 perces kocogás jelentősen csökkentheti a halálozási arányt - derül ki a Koppenhágai Szív -egészségügyi Tanulmány eredményeiből. Az American College of Cardiology folyóirata. Magas térd Az álló, magas térdekkel kezdheti, ha csípő szélességben áll, és felváltva emeli a térdét a mellkas felé.

Tartsa egyenesen a hátát, a szemét előre, és könnyedén ringassa a karját.

Szívegészségügy: hogyan kell gondoskodni róla és gyakori betegségekről

Amint kényelmesen érzi magát, nagyobb sebességgel folytathatja a mozdulatokat. A magas térd segít a törzsizmok munkájában, és erőt ad a lábaknak. Ugró Jack Az ugráló aljzatok emlékeztethetnek a tornateremre az iskolában, de ezek egy egyszerű és hatékony kardió gyakorlat, amelyet otthon is könnyen elvégezhet.

szív-egészségügyi tény vagy fikció magas vérnyomás vakbélgyulladás

Kezdje azzal, hogy egyenesen áll, karjaival az oldalán. Enyhén hajlítsa meg a térdét, és ugorjon vállszéles szélességre, miközben mindkét oldalán szívegészségügyi gyakorlatok a karját. A sérülések elkerülése érdekében ügyeljen arra, hogy a karjai ne legyenek túl egyenesek és enyhén ellazultak. Kezdhet egy hármas készlettel, és az állóképesség növelése során növelheti a készleteket.

Hasznos tippek, hogy minden nap vigyázzon a szívedre

Guggolás ugrik A zömök ugrások hatékony módszerek a szív- és érrendszer egészségének megerősítésére. Azonban kipróbálnia kell az állóképességet és az erőt, mielőtt kipróbálná. Kezdje guggoló helyzetben. Innentől kezdve próbáljon meg a lehető legmagasabbra ugrani egy robbanás erejével, és térjen vissza guggoló helyzetbe. Jobb ellenőrizni az űrlapot guggoló ugrások végrehajtása közben, és lassan növelni a számokat.

Hegymászók Ha hegymászót szeretne csinálni, kezdje deszka helyzetben, megfeszítve a magizmait. Húzza be a jobb térdét a mellkasa felé, a lábujjait távolítsa el szívegészségügyi gyakorlatok talajtól.

Szívegészségügy: Melyik élelmiszerek előnyösek és kárt okoznak

Ezután behúzhatja a bal térdét, és folyamatosan váltogathatja a tempót. Ugrókötél Az ugrókötél használata a szív- és érrendszeri gyakorlatok népszerű formája. Ha még csak most kezdi, a legjobb, ha kitűz egy kis egy perces célt, majd fokozatosan növeli azt az állóképesség és a készség fejlesztése során.

Az ugrókötél nemcsak a gömbölyű és magas vérnyomás elégetését segíti elő, hanem az szívegészségügyi gyakorlatok és a koordinációt is fejleszti - olvasható a jelentésben Journal of Sports Science szívegészségügyi gyakorlatok Medicine.

5 praktikus tipp, amivel könnyebben rávehetjük magunkat a reggeli tornára:

Tánc A tánc egyszerű és szórakoztató módja a kardiovaszkuláris erőnlét javításának, valamint a British Journal of General Practice azt sugallja, hogy ez egy kiváló módszer a hangulat javítására is. Ha szívesen gyakorolná otthon a táncot, mint a kardió edzés egyik formáját, akkor a legjobb szívegészségügyi gyakorlatok annak, ha felvesz egy zenét, amelyet szeret, és rámozdítja a testét.

Alternatívaként online videók állnak rendelkezésre, amelyek végigvezethetnek egy táncos rutinon. Burpees A burpees kiváló módja a kardió és a testsúlyos edzés kombinálásának. Alapvető burpee esetén álljon úgy, hogy a lába vállszélességben legyen egymástól, és a karja az oldala mellett legyen.

A szívet károsító élelmiszerek

Hajlítsa meg a térdét, miközben a szemét előre összpontosítja, és helyezze ujjait vagy tenyerét a földre. A karoknak közel kell lenniük a testéhez. Dőljön hátra, hogy bejusson egy alap deszkába. Innentől kezdve lépjen be a fekvőtámaszba úgy, hogy a mellkasát a szívegészségügyi gyakorlatok engedi kihagyhatja a fekvőtámaszt, ha először csinál burpét.

Nyomja fel a karját, és ugorjon előre, miközben felemeli a karját a feje fölé. A lépcső futása Ha van egy lépcsőháza, akkor hozzáadhatja a gyaloglást vagy a lépcsőzést az otthoni kardiórutinjához.

Kardio gyakorlatok elvégzése otthon

Egy tanulmány megjelent a Alkalmazott élettan, táplálkozás és anyagcsere folyóirat felfedte, hogy a rövid lépcsőzés a nap folyamán segíthet növelni a szív- és érrendszert.

A legjobb, ha kicsivel kezdi, egy lépcsőház felmászásával.

egészség szív és promóció Női szív egészségnapja 2022

Ezt követően egy perces lépésekben léphet tovább, amint kényelmesnek érzi magát. Azonban figyeljen a testére, és vigyázzon az éles fájdalmakra. Óvatosság szava: Célszerű beszélni orvosával, mielőtt elkezdi a gyakorlatokat.

Szívegészségügyi gyakorlatok, ha még soha nem gyakorolt, akkor hasznos lenne tanácsot kérni egy képzett szakembertől a formai alapismeretek helyreállításához.